Doğar doğmaz sütüm gelmedi sezeryandan dolayı çok ağlıyor sürekli mıkırdıyordu sonra oturup ağlamaya başladım dr ve ebeler gelecek sütünü kesiceksin birşey olmaz emzik alın da verin dedi dr a çantana koyma karşıyız demiştiniz dedim 😁😁bizde bazen mecbur kalabılıyoruz dedi 🤷♀️Doğumdan itibaren kullanıyorum şimdi iyi ki vermişim diyorum.Şimdi emmekden çok oyun için kullanıyor 😁😁