Monarosa-06 Her kahvaltısına bir tatlı kaşığı ya keçi boynuzu koyuyorum ya da hurma pekmezi bir sakıncası olmaz dimi
Dygusen Monarosa-06 doktor bana keçiboynuzu pekmezini özellikle vermemi istedi kemik gelişimi ve antioksidan özelliği olduğu içinmiş. Kavanoz kavanoz bitirdik. Bebeklerim ikiz olduğu için gelişimleri açısından söyledi.
-Basak- Hangi markadan alıyorsunuz kızlar bir de keçiboynuzu özü mü iyidir acaba yoksa pekmezi mi farkı var mı
designermoms -Basak- wefood güvenilir bir marka kızım da sevdi Ve özü pekmezinden daha faydalıymış öyle araştırmıştım
aslaninannesiiii Ya 8 aydan once kullanilmaz die okudum bi kac yerde kafam karisti bende almstm 7 ayligiz vermeye cekiniyrm onun icin