Mama birden kesilmez diye biliyorum. Yani şöyle düşünün çocuğunuz sizi günde ortalama 10 kere emiyor vücut bu 10 kere emmeye göre süt üretiyor misal 120 ml de mama mı alıyor mama kesildiği an vücut hala 10 defalık süt üretiyor o kalan 120 ml lik kısım mesela eksik kalıyor. O yüzden kesilecekse kademeli olarak kesilir diye okudum. Facebook ta Emzirme Akademisi grubu var oraya yazarsanız bebeğinizin kilosuna göre size nasıl kesmeniz gerektiği konusunda yardımcı olacaklardır.