balacey1 Bende böyle bir post açtım. 2 aylığız. Gündüz uykularımız yok sadece şekerleme yapıyor. Kucakta sallanarak uyuyor ama sallamak istemiyorum. Kucaktan indirdigim an gözlerini açıyor. Emzik verip saçlarını okşayıp pış pış yaparak denemeye çalışıyorum.