Kızlar 4.5 yıllık evliyiz bir yaşında bebeğim var. 2 buçuk yıl korunmamama rağmen çocuğum olmadı. Sonra doktora gittik bir sorun yok dedi ama hap verdi. Bir kaç ay kullandım olmadı sonra kullanmadığım bir ay hamile kaldım. Doğum yapalı bir yıl oldu hiç korunmadik ve hamile kalmadım. Bu durumu seviyorum şahsen 😅 hap derdi spiral derdi yok. Çok çocuk isteyen biri değilim Allah olana sağlık versin. Belki ilerde bir tane daha . (Böyle diyip bu ay hamile kalıyor muşum🤣) bunu niye yazdım bilmiyorum ama düşündüm ve bu duruma şükrettim