beyzaaismail Irem54-61 emziğini istediğinde bulamıyomuş gibi yapabilirsin hepsini ortadan kaldır bulamıyorum yok diyebilirsin çok ağlarsa başka şeylere odaklandırmaya çalışabilirsin
Lina_mom_ Irem54-61 Benim kızım da 13 aylık sadece uyurken alıyor burda bekliyim ben de. Kendi kendine uyuyor ama emzikli nasıl bırakırız hiç bilmiyorum