Ozlem2904 Cuma kan verdim betahcg 7,43cikti. 10gun geçti adetimden Dr 15gun içinde adet olmazsan tekrar kan ver dedi. Adet olursam düşük yapıyormuşum. Mide bulantısı ve kaşık ağrım var
beyzadodo Ozlem2904 iyide suan gebelik var zaten beta hcg niz her 2 gunde 2 katina cikiyor olmasi lazim bence tekrar kan verin yukselise geciyormu ona bakin 10 gun beklemenize gerek yok allah korusun dusecegi ne belli
muhammedinannesise Ozlem2904 idrar testinde pozitif çıkması için düşük bi değer bence benim 90 larda öğrenmeme rağmen idrar testimde saatler sonra belirmişti çizgi ama ben bir düşük yaşayan biri olarak beta hcg çok rüşük çıkmıştı sizinki gibi bekledim 10 gün geçti ve 11 gün düşüğün gerçekleşti
Ozlem2904 beyzadodo 10dan düşük b değer olduğu için supheliymis. Dr 15gun içinde adet görebilirsin dedi
PeekaBoo_ beyzadodo tıbbi olarak beta HCG 300ün üzerindeyse gebelik var denilir o yüzden doktor bekleyelim demiştir, gün aşırı kan tahlili istemesi bence daha uygun olurdu ama uğraşmak istememiş muhtemelen
beyzadodo Ozlem2904 siz pazartesi saglik icaginda yada baska bir kadin digumcuya gidin beta hcg verin yukseliyormu bakin
Ozlem2904 muhammedinannesise adetten gecikmeksinin 11.gunu mu yani yoksa teknik olarak 20.gun gecikmesinden sonra mı?
muhammedinannesise Ozlem2904 yok doktora gittikten 10 gün sonra adetim 5 günü kan tahlilim bu değerler arasında çıktı geldim ewe doktor haftaya gel yükselmezse düşük olmazsa ilaç vercez doktora gitmeyi erteledim iki gün randevu bulamayınca 11 günü düşük yaptım
Ozlem2904 beyzadodo aklımda var ama cumayı m beklesem 1 hafta dolsa diye düşünüyordum. 2 günde 21i bulur mu?
Syds İki günde bir veriliyor zaten yükseldiğine bakmak için bence verin içiniz rahat etsin beklemeyin
beyzadodo PeekaBoo_ benim ilk ogrendigimde 54 idi 2 gun sonra 400 lerde idi gebelik var denildi hic doktorumda oyle birsey demedi yukselise bakti sonra 1 hafta sonra keseyi gorduk