Betss07 Merhaba anneler 11 aylık kızım grip oldu ne iyi gelir? Evde neler yapılabilir ? Uyumakta güçlük çekiyor
Biribiri Betss07 sürekli burnunu açın en iyi gelen şey o tıkalı kaldıkça ilerler iştahı varsa bol besle emzriyorsan sende bal ve sarımsak karıştırıp sabah akşam bi kasik ye ıhlamur da icirebilirsin geçmiş olsun
ElfAlparsln Betss07 sık sık emzirin olabildiğine çok emzirin ayrıca sütünüzü güçlendirmek adına sarımsak tüketin