aylizinannesiiii Kizlar çetmen mobilyadan mobilya sipariş verdik Şubat’ın ilk haftasi gelecek dedi çetmenden mobilya filan alan var mı memnun musunuz ürünlerinden gidip bakıp aldım ama internette çok şikayet gördüm şaşırdım biraz