Kizlar 10 gün oldu normal doğum yaptım 5 tane dikişim var doktor herhangi bi krem vermedi sadece batikonla temizlicekmisim ama idrarimi yaparken çok yanmaya başladı 2 gündür böyle salı günü kontrolüm var acaba enfeksiyon mu kaptı ,dikislerim atmaya başladı yoksa ondan olabilir mi