hrhrhr Karnı doyduktan sonra emzik verebilirsiniz isterseniz, ama kendinizden mahrum bırakmayın. Ben emzirip doyurduktan sonra emzik verip göğsümde uyutuyordum, öylece izliyordum saçlarını okşuyordum.🥰 Ve unutmayın; ilk 3 ay çocukların alışkanlık edineceği bir dönem değil. Yani memede uyumaya alışmasın, kucağa alışmasın vs gibi saçmalıkları dinlemeyin, 3 ay bol bol temasta bulunun.