Merhaba! Arkadaşlar 2 ay 15 günlüğüz bebeğim gece emmelerinde iyi bir sıkıntı yok ama gündüz kahvaltıdan sonra bazen ama akşam yemeğinden sonra aşırı çok kusuyor emmek istiyor ama mziriyorum ağlaya sızlaya bağır bağıra kusuyor hepsini bitmiyor kusması gece uykusuna yatırıcam emziriyorum uykudan önce tekrar kusuyor nasıl beslenicek yada ne dokunuyor olabilir anlıyamıyorum. 5 bucuk yaşında kızım car onun bebekken süte hassasiyeti vardı çok kusardı budamı öyle oldu yada kış bebesi olduğundan mı üşütüyor çözemedim ama yetersiz hissetmek beni çaresiz bırakıyor sütümde var çok sağıp kaldırıyorumda