Kızlar merhaba size birşey danışıcam 10 aylık bebek gece 1 defa mama içiyor anne sütü almıyor öğlene kadar uyuyor normal mi 1 mama az mı gün boyu da sabah kahvaltı öğleden sonra meyva bisküvi süt tarzı yiyor akşam da ne yiyorsak onlardan atıştırıyorum agzına ama muhakkak çorbası var onu içiyor gece yatmadan önce de pirinç unu muhallebi yiyor sizde nasıl durumlar bizimki normal mi