benden sana abla tavsiyesi kendine alıştırdın, kucağa alıştırdınsa bütün günün geceyle zehir olacak. büyüdükcede kucak isteyecek, kısaca ne kadar kendi yatağına alıştırsan hem kendine hemde ona iyilik yapmış olursun. Ben hiç kendi yatağımda emzirmedim,uyutmadım. kendi yatağında yattığında bile parmağımdan tutar öyle uyurdu sabaha kadar 😀 ama eltim her bebek ağladığında ben ona kıyamam deyip kucağına aldı 11 aylık şuan, bebek kucak delisi. annesine nefes aldırmıyor. kız ağlıycak nerdeyse.