Kızlar iki haftadır hastayım daha doğrusu iyi hissetmeye başladım 3. Gün hastalığımın ama öksürük kaldı gitmiyor yapıştı boğazıma kriz şeklinde her öksürükte aşırı zorluyor ve bebek kas katı kesiliyor çocuk içerde maf oldu anasının gözü öksürükten sağa sola fırlıyor resmen birşey olur mu doktora gittim ilaçlar Bitki çayları yok fayda etmiyor ne yapabilirim 32 haftayım