Benim bebe 2 aylık gündüzleri sürekli aralıksız uyuyor geceleri de rahatsız oluyor uyanıyor ben kayınvalidem ve kayinpederimle yaşıyorum mecbur gündüzleri işlerimi halletmek için uyutmam gerekiyor zaman ayiriyorum tabiki ama her geçen gün biraz daha az mecburen ve onların sözleri yüzünden en sonunda çok uyuduğu için bebekte bir şey olduğunu düşünüyorlar ve dün doktor kontrolü vardı çocukta bir şey yoktu çok şükür sizce bu normal midir ?