Emme refleksli oldukları için ekstra bişey yapmanıza gerek yok eline verin sürekli de göz önünde olsun kendi kendine öğrenir eme eme bir kere su geldimi alisiyorlar bizde 6 aylıkken öğrendik hep eline veriyordum her şeyi ağızlarına soktukları için öğreniyorlar diğer bir yöntemde assagi tutun sulugun ağzını biberon tutar gibi verin ağzına çekmeye başladığı anda düzüne çevirin bardağı o çekmeye devam eder ama bir günde ogrenemeyebilir bu yöntemle bir hafta da sürebilir arkadaşım öyle öğretmisti sağlıkla büyüsün 💕