lesaa Kızlar bebeğim 7 aylık 2 güne kadar gayet güzel emziriyordum . Birinden emerken diğerinden akıyordu. Şuanda çok ama çok az süt geliyor. Normalde sızlardı göğüslerim emdikçe şimdi oda yok . Bol sıvı alıyorum rezene içiyorum. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum çok üzgünüm 😞
lesaa bomgomy acaba bu yaşadıklarım süt kesilme belirtisimi aklıma başka bi şey gelmiyor çünkü herşey normaldi 2 günde oldu . Bebek göğsümde bekliyor süt gelsin diye göğsüm sızlar akmaya başlar oda emerdi ama yok gelmiyor bi iki damla anca . Göğüs terbiyesi dediğinz nedir acaba ?
lesaa Deletedmom_110 bence ideal zamanlama 7 ay çok erken ya . Peki bi anda mı oldu ? Diğerinden normal bir şekilde geliyor mu?
bomgomy lesaa göğüsler artık süt üretimine alısır sızlama vs olmaz , sertlık olmaz yumusak olur, sız bebegınızın tepkısıne bakın memeden mutlu ayrılıyor mu doyuyor mu ona gozlemleyin , kilo alısı vs bunlar onemli