bilginnn 1 yasa kadar sadece emzirerek seyahat edebildim krize girerdi oto koltuguna koyamadim bile hic 10 saatlik yollarda 10 saat emzir uyut emzir uyut seklinde yollar yaptik 1 yilin sonunda sukur alisti alisana kadar cok yol yaptik ha alisir ha alisicak derken 1 yil surdu ki her haftasonu sehirdisina giderdik ona ragmen cok uzun surdu alismasi arkadasimin bebegi de tam tersi arabaya biner binmez uyurdu gece uyutamayinca arabayla gezmeye cikarlardi surekli bebekten bebege degisiyor bu durum sanirm ama sonunda alisiyorlar suan en sevdigi sey oto koltugunda seyahatlere cikmak ☺️ dilerim sizinki benimki kadar uzun surmez🙏🏼