Minel-inannesi Emha 16aya yaklasiyo. Ne dişi bitiyo ne atagi. Zaten dogdu doğalı uykusuz bi bebe. Valla ben bulamadım caresini. Ne pispislemeye kaniyo, ne su verip yatirmaya😒
BellatrixLestrange Minel-inannesi benim ki de öyle 17 aylik olacağız azalacagina arttı. Vermesem meme meme diye ağlıyor 😬
Emha Minel-inannesi ben 16 aya kadar dayanamıcam çok kötüyüm biran önce uykuya alışması lazım uykusu hiç yok
Yorguunnannee Minel-inannesi bende aynı sizin gibiyim mahvoluyorum tek çare uyku eğitimi düşünüyorum artık tek başıma çözemiyorum😒
Minel-inannesi BellatrixLestrange biz artik evde bi yer belledik, elimi tutup oraya goturuyo yada oraya gidip agliyoki ben gideyim emsin diye😂
Minel-inannesi Emha dogdugundan beridir bu kadar ayda günleri 3-5 saatlik uykuyla geciriyorum. Kesik kesik 10dk 20dk derken bakiyom sabah oluyo
Gokyuzumm Yorguunnannee biz uyku eğitimi de denedik fayda bulamadık aksine eğitim ve egitmenden k aynakli daha çok sıkıntı da yaşadık eğer aklınızda böyle bişey varsa çok iyi araştırıp karar verin. Bebeği aglatmadan zorlamadan olan eğitimlere bakın 🤲🏻
Gokyuzumm Yorguunnannee gerçekten tavsiye etmem. Hatta burada da bir annemiz vardı daha eğitimi ilk gününden yapamayacağımı anladım bıraktım demişti Uyguladığı yöntem çok sert ve bence bir bebek için de yanlış biz haftalarca bunun zorluğunu yaşadık 🙁
muhmomy Benim bebeğim de 18 aylık. 18 ay oldu bir gün bile deliksiz uyumadım. Çareyi memeyi kesmekte buldum. 3.günümüz gece tabiki uyanıyor meme istemiyor ama. İnanıyorum ki deliksiz uyıduğu günleri de görcem.
BellatrixLestrange Minel-inannesi bu iyiymis😄 bizim ki de yatarak emmeyi seviyor koltuğa çıkıp anne anne diye bağırıyor 😄