Nilhann Kızlar merhaba 7 ay önce normal doğum yaptım. Doğumdan sonra vajinam temiz tutmama rağmen çok kötü kokmaya başladı aynı durumda olan var mı acab
Ezgi061696 Nilhann vajinit olmuşsunuz büyük ihtimal bende normal doğum yapalı 6.5 ay oldu. Hem akıntı hemde kötü koku var. Nioli yağı dediler kullandım geçmedi. Birçok doktora gittim farklı farklı fitiller kullandım geçmedi. Ne yapacağımızı da şaşırdım.
Merve_23 Sogan suyu deneyin bende de vardı enfeksiyon kötü koku içtim 1 hafta içinde geçti Bi zararı yok eğer emziriyorsaniz sütünüzü de arttırır hemde antibiyotik
Merve_23 Zeytin-gozz1 suyu kaynatın içine de 4 e bölünmüş soğanı atın kabuksuz yapıyorum ben demlensin biraz sonra 1 bardak için
Ozdemirkubra04223 Nilhann nioli yagi kullan her dus sorması 3 damla sık ebem önerdi ve Cook ise yarıyor kokuyu enfeksiyonu ilk denemede aliyor