Kızlar bebeğim 17 aylık olacak ama asla uyumuyor doğdu doğalı aynı, şuan 9 buçuk kilo doktor artık kilosu az kalıyor ilaçla yada ilaçsız mecbur uyuması gerekiyor büyümesi için dedi melatonin verdi ona rağmen uyumadı, nörolojiye yönlendirdi oda eeg çekelim dedi. Çektirip de bişey çıkan var mı??