renzey48 6 ay 6 günlük bir kızım var 🌸 şu sıralar pek iştahı yok sanırım dişler geliyor🙄 Biz doktorumuzun yönlendirmesiyle 5. Ay da ek gıdaya başladık ve mevsim sebze- meyvelerinin tadımlarını bitirdik .. Birkaç gündür yumurta veriyorum pek beğenmedi 😂 ama biz yemek yerken büyük bir iştahla bizi izliyor o yüzden olabildiğince akşamları bizimle yemesini sağlıyorum mutlu oluyor.. Uykuya gelirsek de normal de gündüz 2 ya da 3 uyku yapar , akşam da en geç 9 da uyumuş olurdu ama şu son 10 gündür uykumuz da değişti tıpkı kızımın huyları gibi😒😂 o mutlu olsun gerisi önemli değil ve lütfen şu diş çıksın artık 🥺(ilk diş ne zormuş yarabbim ).. Bizde durumlar böyle 🥰