gzdfn0 Kızlar diş kaşıyıcı alacağım ama ne alsam bilemedim alıp bebeğinizin sevdiği memnun kaldığınız diş kaşıyıcılar neler acaba 😊 fikir olması için paylaşır mısınız
beyzzsenturkk_ gzdfn0 halka kaşıyıcı almıştım e bebekten baya bi kullandık su anda da onlarla oynuyor saklıyorum
gzdfn0 Gizzzzz-giz ya onu gördüm İnstagram da bebeğime emzik vermedim o diş kayışıyıcının emzik kısmını alır da bırakmak istemezse diye tereddüt ediyorum yoksa beğendim bende onu güzele benziyor
momyboy gzdfn0 yok onu zaten emmez dişini kaşır benm bebeğimde 4 aylık kaşındığını hissediyorum elini oyuncaklarını sürekli ağzına götürüyor
gzdfn0 momyboy her şeyi ağzına götürmeye başladı üstüne örttüğüm örtüyü bile ağzına sokuyor o yüzden bir diş kaşıyıcı alayım da onunla oyalansın bari dedim