Aynı aynı, bizde öyleyiz, uykusu var ama uyumak yerine kendini paralamayı, ağlamayı seçiyor ve bu beni çok yordu. 7aylığız,gündüz uykularını kısaltmaya ve6dan sonra uyutmamaya çalışıyorum, burdaki annelerimiz Sağolsun. Gündüz uykusunu almadan hemen uyandırıyorum. Bugünlerde kendimce uyku düzeni oluşturmaya çalışıyorum