Arkadaşlar bilenler vardır belki bilmyenler için söylüyorum. Yılda 12 kere fon değiştirme hakkınız var. 4 ayda 1 kere fonlarınızı değiştirip trend fonlatı seçerseniz paranız enfalasyona karşı erimemiş olur. Ve fonlarla birlikte paranız katlanır. Trend fon örneğin teknoloji şuan mesela duyum aldınız altın yükseleceğini ön görüyosunuz. Altın fonunu seçebilir karını aldıktan sonra başka trend olanı seçebilirsiniz. Fon önerisi adı veremem. Ama bunu bilmenizde yarar var. Fonlarla birlikte o para aşırı değerleniyor. Besin bu tarafını ben bilmiyodum. Benın gıb7 bilmeyenler vardır diye bilgi vermek istedim. Birde bankacılar besten anlamıyor. Yani şöyle onlar size standartı uygular. Seçer öyle kalır. siz kendiniz öğrenin. 4 ayda bir değiştirin fonlarınızı. Benim bes hesabım yok ben başka yatırımlar yapıyorum. Besi tercih etmememin sebebi ben normal fonlara koyuyorum. Bıde 45 yaşında olanlar başlarsa devlet katkısını yüzde yüz alır 56 yaşını dolduruyor. 56 yaşını doldurmayan 10 yıl tamamlamayan devlet katkısını yüzde 30nu alıyordu galıba tam hatırlayamadım. Not. Bilinçlendirmek adına paylaşıyorum. Araştırınca ne demek istediğimi anlayacaksınız.💛💛