Ya hep diyorum düzgün tutun diyorum ama bi sey anlamıyorlar sanki inadına yapıyorlar.su an çok üzgünüm az önce halam 4 aylik bebegimi kafa tarafından tutuyordu beli boşa kaldı attı belini yani geri doğru. Ağlamadı ama çok korkuyorum bi sey olmamıştır değil mi