Merhaba şuan ikinci gebeliğim 30+4 çok şiddetli bel ağrısı çekiyorum artık topallayarak yürüyorum ve yatakta dönerken bile aşırı zorlanıyorum çok sancılıyım. 1 aydır mr randevusu bekliyorum… Fıtık olduğunu düşünüyorum. İlk doğumumda suni sancı verilmişti ve ben belimden sorun yaşamıştım o günde kimse ilgilenmedi, doğuma az bir süre kala kesilmişti… Böyle bir durum yaşayan varsa bilgi almak istiyorum. Doktorumda bir bilgi vermedi anlıyorum seni anlıyorum dedi geçti ben ortopediye gittim ilk gittiğim doktor mr çekilmez dedi. Eğil bakalım neresi acıyo dedi ilaç yazdı yolladı. Başka bir doktora gittim oda beyin cerrahiye yönlendirdi şimdide mr için gün bekliyorum… İlk aylarda fark ettim ama bu oyalamalar sayesinde son aylarıma kadar sarktı resmen… Biraz uzun oldu ama yaşayan bilen beni aydınlatırsanız çok sevinirim. Bu bel ile normal doğum olur mu?