İyi geceler anneler oplum 1 yaşında sabah uyandığında sol gözünde hafif morarma vardı uykusuzluktan sandım uyuyup uyandığında daha da şişmiş gözü tamamen kapanmıştı dr geldim dün enfeksiyondan dedi çok riskli olabilir dedi yatış verdi 2 gündür yatıyoruz ama aynı konjonktivit olmuş. Sağ gözü kapalı ve o kadar şiş ki patlayacak gibi biraz araştırdım ve hasar bırakabiliyormuş gözde 🙁böyle bir şey yaşadınız mı? Kaç günde geçer ve gözde hasar bırakır mı?☹️😔😥