Kızlar şu anda iki aylık bebeğim var bebeğim altı aylık olduğu zamanlarda arkadaşımın düğünü var ve ben saçımı boyatmak istiyorum ombre yaptıracağım. Bir çok yerde zararlı diyen de var zararsız diyen de var bu konudaki fikirlerinizi çok merak ediyorum yardımcı olursanız çok mutlu olurum