Tosbikgiller19 Günaydın kızlar. Oğlumda tiroid çıkmıştı. İlaç veriyorum hemşire hanm sulandırıp ver demişti ama sormayı unuttum. Hangi derece suda eritmem gerekiyor bilgisi olan warmı
Cann Tosbikgiller19 ben de kullanıyorum oğlum için levotiron normal oda sıcaklığında olan suda eritiyorum.cay tabağında üç dort çay kaşığı su ile veriyorum
emirhanecozlem Tosbikgiller19 öncelikle çok geçmiş olsun bizde de var tiroit ilk günden beri enjektörle veriyorum çok rahat oluyor. Mesela gece 3de çocuğu yedirip uyuttum diyelim şırıngaya ilacı koyup suyla karıştırıp kapağını kapatıyorum. Bi sonraki yemek için uyandığında erimiş oluyor hemen veriyorum tavsiye ederim rahat oluyor
Tosbikgiller19 emirhanecozlem Güzel fikirmiş. Bende sabah 7de veriyorum zar zor eritmye çalışıyorum.. Sizinkinde tiroidden dolayı gelişimi nasıl?
Deletedmom113 Tosbikgiller19 yarısını veriyorum çay kasigi ile iyice eziyorum parçalanıyor çok az su koyuyorum çay kasığa onuda içine zaten o şekilde hemen verebilirsiniz
emirhanecozlem Tosbikgiller19 prematüre mi doğdu? Olsun sağlıklı olsunda öylede böylede büyüyorlar ya. Oda gün gelir kocaman olur şaşırır kalırsın
Incisena Bizde ilac kullaniyoruz saat kac gibi veriyorsunuz ilaçlarınızı acaba sabah saati olmasi sart mi acaba