Gul-42 farklı şeyler duymaya tahammülüde yok kimsenin.. biz eskiden öyleydik biz eskiden böyleydik. Dedemde eskiden ineğin memesinden süt içermiş (ironi) , şimdi pişmemiş süt içsen tahtalı köye gidersin ya. Yıllarca astım tedavisi gördüm onun sebebi bile süttü ya. Ben o kadar içtim bir şey diyor. Sana olmasada başkasına olur alerjen bir gıda neyi diretirler anlamıyorum.. ben sizi destekliyorum @Gul-42 Yoğurt kefir güzel ayran güzel. Bunlar varsa peynir yemiyor diye üzülmeyin oda olur zamanla