A2B4 Elnrrrdmr Mayıs 22 doğumlu valla baba,dede,meme,anne(nenne) diyor başkada yok hiçbirşey… Baba,dede,meme bilinçli diğerleri bilinçsiz 2 yaşı bekliyoruz dil terapisti için
A2B4 Elnrrrdmr sizin kelimeler nasıl.Bu arda amacına amca diyemedigi için dede diyor arada biz duzeltiyoruz inanın artık yoruldum
Aaab27 Elnrrrdmr benim oğlumda 25 Ekim 2022 doğumlu 15 aylık. Anne baba mama meme al diyor sadece sürekli bir şeyleri tekrarlaması için çabalıyorum ama demiyor asla geçenlerde ben ona hayır derken bi anda ayyyıır dedi parmak sallayarak o da. Çok mutlu oldum. Sürekli sen 1 yaşındasın kaç yaşındasın 1 yaşındasın dedirtmeye çalışıyorum ama asla demiyor. Her şeyi anlıyor ama her şeyi. Örnek pijamasını çıkarıyorum hemen onu dolabına koymak istiyor diyorum ki o kirli pijama onu kirliye atar mısın hemen gidip kirliye atıyor veya evi süpüreceğim diyorum hemen süpürgenin yanına gidip onu almamı istiyor veya dışarı cıkıcaz şapkan veya beren nerde diyorum gidip beresini arıyor bulunca kafasına takmaya çalışıyor gibi gibi bu örnekleri çoğaltabilirim. Ama konuşma konusunda bende üzerine gidiyorum ancak gelişimsel herhangi bir sorun olmadığını gözlemlediğim için 2 yaş bile olsa dil terapistine vs götürme taraftarı değilim çünkü gözlemlediğim kadarı ile çocuklar genellikle 3 yaşına doğru tam olarak konuşuyor veya kelime üretiyor etrafımda bir çok örnek var bununla ilgili. Bence sizde kendinize dert etmeyin bu konuyu ♥️