fatma_21 Kızlar ikidir sma mama kullanıyorum ve gecesi bebeğim gazda. Dolayı çok sancı çekiyor, mamayla mı ilgili bilmiyorum, mama kullanmadığım gün normal sancısı oluyor ama bu gece 3 te uyanıp sabah 9 a kadar uyuyamadı, yardımcı olur musunuz
esmaaxx fatma_21 ben sma kullaniyorum gayet memnunum , doktorlarımızda devam etmemizi soyledi içeriği temiz bir mama dedi , mama icen cocuklarin genelinde gaz oluyor zaten biz 1 ayligiz mamayla besleniyoruz şükür alttan üstten çıkarıyor gazini 💁
Deletedmom_98 fatma_21 Sma optipro ile büyüdü oğlum Her bebek gibi gazı belli bir süre vardı Gaz damlası kullandık Sonra gaz sıkıntısı bitti 5. Ayda