arkadaslar simdi civil baby de indirim var diye bir kaç bir şey almak istiyorum bebişim daha 1 aylık 1 yaşı kışa denk geliyor yine sweatshirt takımlarını 1/1.5 yaş mı almalıyım yoksa biraz büyük alayım uzun mu kullanayım 1.5/2 yaş mı alayım yani akıl verir misiniz tecrübeli anneler