Benim bebeğim de 10 aylık yaşına girince düzelir diyordum sizin yorumlarınızı gördükten sonra üzüldüm demekki hiç bişey değişmiyormuş gece o kadar çok kalkıyor ki sadece memeyi ağzına koymak için ağzına alır almaz geri uyuyor. Doktorumuza soruyorum her seferinde dalga geçip üstünü kapatıyor ama anneler için inanılmaz zor bi durum, yanlız olmadığım için içim rahatladı 10 aydır 2 saat kesintisiz uyku yüzü görmedim