esrakdgn1 Pst oldum sezeryan yapıştırma ıle dikim değil orda bi ip bişey yok yanı oramda açık duruyo doktor korse takmamı ıstemedı siz n’aptınız ne zaman sarsam
Onemomonebaby Bnımde dikişlerim o şekildi ama ben yinede eve geçer geçmez belırlı arlıklarl takmıştım