Her bebek gazlı olur kendisi çıkarsa bile içeride gaz kalıyor birikiyor buda huzursuzluğa yol açıyor, erkek bebekleri daha çok gazlı oluyolar kolik fln ama geçiyor 6 aya kadar sabır etmek lazım gaz damlaları pek işe yaramıyor ama yine kullanabilirsiniz