3 ay 17 günlük bebeğim var son 2 gündür şiddetli ağlama, uykusuzluk, sakinleşememe ve mama reddi yaşıyoruz 4. Ay atağımı bu? mahvolduk resmen ne yapacağımızı şaşırdık normalde güldüğü oyuncakları bile görünce ağlar oldu ve ağlayınca asla susmuyor ne yaparsak yapalım sakinleşmiyor