4 yaş 2 aylık oğlum var. 4 yaşına adım attı tamamen değişti. Belki dışardan sorun gelmeyebilir ama normalde aşırı düzenli bir uykusu vardı belli saatlerde uyur belli saatlerde uyanırdı. Artık gerekli olan rutinlerini yaptıktan sonra yatınca bir türlü bahanelerle beni yanına çağırıyor ikna ediyorum yatırıyorum tekrar çağırıyor uyuyor gecenin bir vakti uyanıyor uyumuyor sabah saatlerinde 5-6 Gibi uyanıyor bir daha uyumuyor. Ne yapacağımı bilmiyorum çok ciddi anlamda inatlaşma söz konusu kreşe gidiyor kreş çıkışında dayanamıyor uykusu geliyor uyursa daha kötü oluyor uymazsa da aynı.
Bu durum düzeliyor mu yoksa yani bir yerlerde yanlışlık mı var lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız mutlu olurum