Kızlar nasıl oyalıyorsunuz bebeklerinizi ya evde ne yapacağımı şaşırıyorum sıkılıyor sürekli. Dışarı da çıkamıyorum hem çok soğuk hem boyumca köpekler var mahallede . Kendi kendine oyun da oynamıyor etrafta cocuk da yok durum böyle olunca bende çok bunaldım