tpbm1710 3 ay 10 günlük bebeğim hafta başından beri akşam uykusundan ağlayarak uyanıyor ama ne ağlamak acaba neden 🥲🥲
tpbm1710 ertug199 gazı olsa ayaklarını çeker biz 2 ay gazdan çok cektik gazı olsa anlarım 😔😔 bir haftadır hep böyle