Ay arkadaşlar başlık biraz saçma oldu ama inanın artık kafayı yemek üzereyim 26 aylık çocuğum var hastalık harici yemesi içmesi gayet iyi gidiyordu şimdi 2 hafta önce 2 gün ateşlendi geçti bitti o zamandan beri yemek yemiyor su portakal filan geçiştiriyor hiçbir şekilde ağızına kaşık sokmuyor iyileşince düzelir dedim ama gayet iyi hasta filan değil huy mu edindi acaba bu saatten sonra böyle yemeyerek mi geçecek sizlerin başına gelen var mı