Sevgili anneler adet günüme 3 gün varken pembe bi akıntı geldi. 3 gündür çok az az pembe kırmızı devam ediyor akıntı şeklinde. Adetim hiç böyle başlamaz kahverengi koyu renk başlar ve kırmızıya döner benim. Yerleşme kanaması diye bir şey olabilir mi yaşayan var mı?