Merhaba anneler bebeğim 3.5 aylık ve ben 2 gün önce işe başlamak zorunda kaldım sabah 9 öğleden sonra 13.30 da eve geliyorum bebeğim asla biberon a alışmadı sadece uyurken çok da gğzel içiyordu belki ben işe başlayınca aç kalınca biberonu tutar dedim ama olmadı. Biberon ağzında ağzına sütümü damlatıyorum ama emme posizsyonuna geçmiyor dili ben ısrar edince ağlıyor ama katılarak ağlıyor. Son çare bari uyurken verirsin dedim anneme ama bebeğim uyumaz oldu böyle olunca aç bir şekilde 2 gün benim eve gelmemi bekledi ben gelip emzirince de uyumuyor daha doğrusu uyuyor ama 5 dk sonra geri ağlıyor bu şekilde akşam 10a kadar devam ediyor. Korkunç günler yaşıyorum ben bebeğimi biberona nasıl alıltıracağım lansinoh biberon