defne1710 Tucesahnnnn canım bizimde bugün geldi acayip kolaylık büyük gürültü yapandan kurtuldum nexus tercih ettim çok memnun kaldım kesinlikle öneririm bebeğim 3 aylık uyanmadan veriyorum havasını artık
Abaegrk Tucesahnnnn nimo şarjlı çok sessiz 6 dB sesi vardı sadece. Biz kullanıyoruz çok memnunuz 2 ay önce 1000 TL ye aldık