Ela12 40 günlük bebeğimde çok gaz sancısı çekiyor tüm gece uyumuyor 1 dk bile uyku yok ne yapacağımı şaşırdım, ağladığı zaman emmiyor ve gazını çıkarsa daha ağlıyor bitmek bilmiyor bu durumu yaşayan var mı aranızda
burcuozturk Ela12 evet maalesef benim oğlum da çok gazlı bir çocuk Şuan 2 aylık geçmiyor ama azalıyor çaresi de yok sürekli masaj yapıyorum ben duş aldırıyorum
Egenin_pamugu 4 aylık hâlâ gaz sorunumuz devam ediyor 6 aya kadar sabır sonrasında kendileri çıkarıyor
ikicocukbirannecik Benim oğlum da 40 günlük. Akşam saatleri ağlama krizleri başlıyor. Uykular Max 10 dk. Ememiyor, kasılıyor. Napıcağımı şaşırdım bende bekleyeyim şurda belki önerisi olan olur.
Minik2110 Ah gaz sorunu muuu Allah hepimizin yardımcısı olsun. Ben kimyon çayı yapıyorum aşırı fayda etti aşırı lütfen deneyin.Ve en büyük etken gaz yapıcı besinleri aslaa yemeyin.Rezene de içebilirsiniz.
ikicocukbirannecik Minik2110 kimyon çayını nasıl yapıyorsunuz. Kaynatıyor musunuz. Ben kaynamış suyu kimyonun üstüne döküp demlenmesini bekliyorum acaba yanlış mı yapıyorum
Minik2110 ikicocukbirannecik hayır doğru yapıyorsunuz bende ilk başlarda kaynar suyu döker biraz bekler sonra kimyonuyla birlikte içerdim şimdi sabah kahvaltisinda bir kupaya yine kimyon koyup üzerine çay koyuyorum ve yine ılık olduğunda içiyorum kimyonuda içmek önemli.
entige Benmde bebeğim saatlerce ağalrdı 40 günlk bebek sabahdan akşama uyumazdı bi tek göğsüne yatrnca sakinleşiyodu uyuyodu gaz damlası sab simplex kullandım bide probiotik bio gaia masaj yapardım ayağına sıcak havlu koyardım karnınada şu an 4 aylığı şükr geride kaldı o günler.
Aslaniopbenimicin entige ne zaman geçti acaba ? Bizde 55 günlüğüz pik yaptı resmen reflüsü de var üstelik doktoru mama verdirmiyor meme reddi had safhada delirecek gibiyim artık. Memede kavga ediyor ağlamaktan gözleri sis sesleri kısık
entige Aslaniopbenimicin gaz sorunları 2 aydan sonra azaldı ve 3 gibi bitmişdi artık.İnşallah sizdede en kısa sürede biter.Meme reddidr çok zor uykuya dalarken emzirin bide uykidan uyanmaya yakn tam uyanmadan ben öyle yapıyifum hala arada mızmızlanıca memeyi itstemiyo biberon isteyince uykuya dalarken veriyom emiyo o zaman aradada gezerk emzryodum