Merhaba bebeğimin ateşi 38’lere çıktı bugün doktorumuz takip edelim dedi şimdi calpol verdim yatıracağım birazdan ama ne giydirmem gerekiyor? Normalde uzun pijama üstü uyku tulumu giyer. Sadece pijama ile mi yatırmalıyım o zaman da üşür ve uyumaz diye endişeliyim önerileriniz nelerdir teşekkürler şimdiden