Selvaelyennn 5 gün oldu doğum yaptım sezeryan ilee. Doktorum 2tane antibiyotik ve ağrı kesici verdi kendim için onları içiyorum. Ayrıca emziriyorumm bebeğe bi zararı olur mu. İlk gün sormak hiç aklıma gelmedi. Kullanan oldu mu öyle arkadaşlar.
Deletedmom280 Selvaelyennn ahhh daha neler gelecek aklına seytan vesvese si cnm hem biz hep. Burdayız aklına ne takılırsa sor hayırlı olsun mınnagını saglıkla buyut💞