dksmdlos surekli memede tutun.pompa varsa pompa ile destekleyin.bebek kucuk gucu az emmeye gucu yetmediginden cabuk yorulur pes etmeyin.ilk gece 5saat memede tuttum ben .hic ayirmadim.cok sukur hala emiyor 20 aylik oldu.siz de sabirla tum memeyi iyice kavramasiini ve uzun sure memede durmasini saglayin.ilk dogumumda esim sutum kolay gelsin diye yardimci olmustu hic unutmam ,bunu da deneyebilirsiniz.ilk dogumda daha zor olabilir sutun gelmesi cunku sizinde ilk sanirim.esim bebek emer gibi emdi ve 5 10 dk sonra lıkır lıkır akmaya basladi resmen.ve sagim da yaptim inanilmazdi…aklinizda olsun derim